Oldalak

2013. december 22., vasárnap

Karácsonyi kitűzők

Ezek a kitűzők a tavaly karácsonyi ovis vásárra készültek. 

Sokat molyoltam velük, készítés közben rettenetesen a szívemhez nőttek, s végül szégyen - nem szégyen, kicsit sajnáltam odaadni őket.

És most egy rettenetes vallomás következik: mi már a vásár utolsó félórájában mentünk nézelődni, láttam, hogy a hóemberes és a Mikulásos még ki van rakva. És én megvettem mindkettőt....






Minta: hóember: Crochet Snowman Applique by Sarah Zimmerman
fenyő: Colorful Christmas Garland by Carolina Guzman
rénszarvas: Reindeer Applique Crochet by Carolina Guzman
Mikulás: Santa Applique Crochet by Carolina Guzman
Fonal: Schachenmayr Catania (125 m/50 g, 100% pamut)
beszerzési hely: Gombolyda
Tű: 2 mm


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek és aranyosak! Szerintem én is ezt tettem volna a helyedben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, Szilvi! Azóta sem bántam meg a visszavásárlást, idén is büszkén hordjuk a gyerkőcömmel a kabátunkon! :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...