Oldalak

2013. május 4., szombat

SBS és Társa...

Újra felveszem a beszámolók fonalát (mi mást?), és kezdem is a két kedvencemmel: a South Bay Shawlette (röviden SBS) kendőmmel és a hozzáillő tavaszi-őszi sapkámmal.

Talán van, aki még emlékszik, nagyon régen elkezdtem egy SBS-t egy, a Cataniához igen hasonló fonalból. Maga a fonal nehéz is volt, az eredmény nem is tetszett annyira, úgyhogy a felénél abbahagytam, sőt, azóta le is bontottam. (Még Kriszta is besegített egy kicsit...  Ugye, Krisztám??? :D)

De a minta nem hagyott nyugodni, és amikor ráleltem a hozzá(m) illő fonalra, nagyon gyorsan el is készült a kendőm. A blokkolás során csak 2-2 centit nőtt, így a végleges mérete: átfogó 143 centi, befogók 96 centi, magassága 64 centi. Többi adat a képek alatt.

Idén tavasszal a maradék fonal pedig egy arszinál látott sapkává formálódott, nagyon hasonlít a két minta, remekül összeillenek.

Ugye, nem is kell mondanom, mennyire imádom? 








Minta: kendő: South Bay Shawlette by Lion Brand Yarn
magyar fordítás: itt
sapka: itt 
Fonal: kendő: 192 g Alize Bella 3262 (180 m/50 g, 100% pamut) 
 sapka: 54 g Alize Bella 3262 (180 m/50 g, 100% pamut)
beszerzési hely: Gombolyda
Tű: kendő: 4 mm, sapka: 3 mm

12 megjegyzés:

  1. De szép lett mindkettő. A sapi nagyon egyedien szép.Nagy gratula.

    VálaszTörlés
  2. Sapi, kendő nagyon szuper, és remekül áll mindkettő! Viseld örömmel, egészséggel!

    VálaszTörlés
  3. Használd egészséggel mindkettőt! Ez van, amikor a fonal irányít, hogy mivé akar lenni :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen... És a bontásra emlékszel-e? :D

      Törlés
  4. Jaj, de jó, hogy feltetted ezeket a képeket! Nemcsak a jól eltalált színek és a remekül összepasszintott minták, hanem a kedves mosolyod miatt is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsikám! Én is szeretlek ám! :)

      Törlés
  5. szép ez a sapka-kendő páros. és a fülbevaló is nagyon passzol hozzá :) jól áll neked ez a szín!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, a türkizkékkel egyszerűen nem tudok betelni! :)

      Törlés
  6. Nagyon szépek a munkáid. :)
    Best Blog Díjat kaptál tőlem:)
    Üdv.: Zsuzsi
    http://susan-craft.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Zsuzsi!
      Megnéztem én is a blogodat, feliratkoztam Facebook-on, szépségesek a munkáid, különösen a virágaidért vagyok odáig!!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...