Oldalak

2012. szeptember 23., vasárnap

Minimalista könyvborító

Általában a minimalista stílus nem a kedvencem, de amikor zsákbamacska-ötletet kerestem a Debreceni Kötős-Horgolós Klub harmadik találkozójára, ez a könyvborító egyből megragadta a figyelmemet. Sőt, annyira tetszenek a szép vonalai, az egyszerűsége, hogy magamnak is biztosan el fogom készíteni. Könyv helyett egy kemény borítós füzetet tettem bele, mert üresen mégsem akartam átadni.

Megint nagyon örültem, a Gombolydás Erika barátném lett az új tulajdonosa, a fonalboltos nagyon stílusosan fonalas füzetbe fog eztán jegyzetelni! :D

A képek minőségéért most különösen elnézést, a "macskával éjszakáztam", reggel meg csak gyors fényképezésre volt időm...




Fonal: Isis fonal (az Unicoop Ipari Szövetkezettől, 100% akril)
Tű: 5 mm

4 megjegyzés:

  1. Ejnye Nóri, hát én (tévesen) azt hittem, hogy jómagam vagyok a leggyorsabb láncszem, izé, blogger a mai találkozót illetően :)))

    Itt is nagyon-nagyon imádom és Erika rettentő szerencsés (és stílusos fonalboltos lesz)! :))

    VálaszTörlés
  2. Ez volt az egyik kedvencem. Hasznos is, szép is!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...