Oldalak

2012. szeptember 17., hétfő

Almás poháralátétek

Itt az almaszüret ideje, és eszembe jutott, hogy még nem is mutattam, a Debreceni Kötős-Horgolós Klub első találkozójának (pedig de régen is volt már...) zsákbamacskájára mit készítettem...

Törtem a fejem, mi is legyen, ami egyszerű, de mutatós... hm.. hm... Almás poháralátétek mellett döntöttem. Természetesen magamhoz híven kicsit megbonyolítottam a dolgot, a fele egész alma, a másik fele félbevágott alma formájú lett. Pamut fonalból készültek, úgyhogy nyugodtan lehet mosni őket.

A zsákbamacskahúzáson Orsi barátnémnak kedvezett a szerencse, aminek borzasztóan örültem! :)





Minta (kisebb-nagyobb változtatásokkal): Apple Coasters by Annemaries Breiblog
Fonal: Steinbach Capri és Schachenmayr Catania (125 m/50 g, 100% pamut)
Tű: 3 mm

5 megjegyzés:

  1. Hát még én hogy örültem...!!! :))))
    Köszi Nóri, most is, itt is. Még mindig nagy kedvencek! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, Orsikám, most is, itt is! Össze merted már "koszolni"? :P

      Törlés
  2. Fantasztikusan néznek ki!!Nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, ötletesek! Nagyon tetszenek a munkáid!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...