Oldalak

2012. május 19., szombat

Türkizkék tavaszi sapka

A türkizkék a kedvenc színem, és amikor tavaly az egyik kötős-horgolós barátnőm szabadulni akart két gombóc ilyen színű fonalától, egyből lecsaptam rájuk. Akkor még nem tudtam mi lesz belőlük, de mindig újra és újra elővettem őket, annyira imádom a színüket.

Aztán már annyira vártam a tél végét, hogy elhatároztam, én azzal (is) ünneplem a tavasz beköszöntét, hogy élénkebb színeket kezdek hordani. Találtam egy nagyon aranyos mintát, így sapkát horgoltam magamnak. Szigorúan virágosat... A férjem szerint úgy nézek ki benne, mint Miss Poppy a Csengetett Mylordból, de én úgyis nagyon kedvelem Miss Poppyt!!

Ráadásul találtam hozzá egy tökéletes tavaszi sálat is, és egy Kricsár Ancsa-féle fülbevaló koronázta meg az egészet. Hát nem tökéletes.....?! (Engem ne nézzetek a képeken, a többi a lényeg! :))

(Megjegyzés: a fülbevalót sajnos elhagytam, de a bánatomat másik kötős-horgolós barátnőm egy csodálatos, saját kézzel készített fülbevalóval hamar orvosolta. Ezer köszönet érte, Orsi!)



Minta: McKinley's Springtime Hat by Kirsten Spitzer
Fonal: sajnos elveszett a papírja, ha megtalálom, felteszem az adatokat
Tű: 4 mm

12 megjegyzés:

  1. Hello, miss Poppy! :)Nagyon jól áll! Én is kékből horgoltam magamnak (természetesen).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szilvi! :) Mégiscsak ez a legszebb szín (természetesen)!

      Törlés
  2. klassz lett! de mondd, felveszed? ha igen, milyen iidőben? én onnantól, hogy nem törik le a fagytól a fülem, nem veszek sapkát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Muzsi!! :) fel én! :D
      kb. 3-4 éve hordok sapkát télen is, de tavaszi sapkám sosem volt, és szeles időben néha úgy megfájdult a fejem és a fülem (nagyon érzékeny sajnos), hogy sokszor jól jött volna egy.. mióta ez készen van, a hűvösebb időben fel is veszem, például még e hét szerdán is jó szolgálatot tett... :D

      Törlés
  3. Miss Poppy, James üzeni, hogy csini a sapid :D :D

    Akárhányszor eszembe jut a fülbevaló, mindig azt érzem, hogy nálad van a legjobb helyen, szóval itt is mondom, hogy nagyon sok szeretettel és viseld egészséggel! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jamesnek üzenem, hogy igazán nagyon kedves! :D :D

      Orsikám, nagyon-nagyon köszönöm!!

      Törlés
  4. Poppykám! Nem vagyok egy türkíz kedvelő, de ez nagyon szép lett! Viseld egészséggel!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!! Úgy látom a férjem megjegyzése mindenkinek nagyon tetszik!! :D :D

      Törlés
  5. Ez a szín nagyon-nagyon jól áll neked, akárcsak a sapid. Viseld egészséggel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!!! Sőt duplán, hiszen a fonalat Te találtad!

      Törlés
  6. Jól néz ki!

    A sapka is! ;)

    (Bocs, ezt a poént nem tudtam kihagyni!) :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...