Oldalak

2012. május 24., csütörtök

Nyári kalap vitorlásokkal

Amikor szembesültem vele, hogy a kisfiam kinőtte a tavalyi nyári sapkáját, újból horgolhatnékom támadt. Mindenképpen olyan fejfedőt szerettem volna, ami karimás is, kisfiús is, játékos is, és illik leendő tulajdonosához.

Előbb a mintát találtam meg, aztán a hozzáillő fonalat Anna javasolta. Így tehát Barka Vitorlás fonalból készült, amelynek az az érdekessége, hogy pamut, bambusz és len kombinációja: a pamut amúgy is nyári fonal, a len tartást ad, a bambusz pedig antibakteriális, extra gyors nedvszívó és kiválóan szellőzik. (Jelzem a Gombolydában is lehet kapni, én a homok színűt ott vettem, illetve a kék színűt Orsinak köszönhetem (mégegyszer nagyon köszi!!!)!)

A mintán annyit változtattam, hogy a pántot nem tettem rá, mert nagyon soknak éreztem, inkább egy fiús rátétet horgoltam, ami nem is lehetett más, mint egy vitorlás!





Minta:  
kalap: Kid's Sun Hat by Lion Brand Yarn
rátét: I am sailing by Kristinas Art
Fonal:
kalap: Barka Vitorlás (65% pamut, 25% len, 10% bambusz)
rátét: Schachenmayr Catania (125 m/50 g, 100% pamut)
Tű: 4,5 mm és 2 mm

1 megjegyzés:

  1. Nórikám, itt is megjegyzem, hogy egyszerűen tökéletes lett a kis kalap és a kisfiad igazán nagyon vagány srác benne (jó-jó, enélkül is az :))!

    És igazán nincs mit a kék fonalat - jó helyre került! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...