Oldalak

2012. március 3., szombat

A Zokninyúl színre lép

A Praktika újságot általában meg szoktam venni, de sajnos nem sokszor jut időm arra, hogy el is készítsek belőle valamit. Nemcsak én, a kisfiam is szereti lapozgatni, imádja a vidám, színes képeket. 

A márciusi Praktikában lévő zokninyulak nagyon megtetszettek Neki, annyira nem csodálkoztam, közeledik a Húsvét, mostanában a nyulak a menők nálunk.

Vettem egy pár csíkos zoknit, töltőflíz, cérna, fonal volt itthon, így nekiláttam. A kézzel varrás és hímzés nem erősségem (a gépiről most ne is beszéljünk), úgyhogy kicsit lassan haladtam. A szemeket és a sálat inkább horgoltam. Jó volt látni a kisfiam csillogó tekintetét, ahogy figyeli, hogyan lesz a fejetlen, kezetlen, arctalan valamiből az új kis barátja. Két nap alatt el is készültem Zokninyúl Őnagyságával, én még javítgattam volna kicsit rajta, de a gyerkőc gyorsan rátette a kezét.

Kicsit csámpás, kicsit csálé, de a miénk! :D

A kész Zokninyúl: 


Itt még darabokban:


4 megjegyzés:

  1. Ez egy roppant pajkos zokninyúlnak látszik :)). Nagyon jól sikerült!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon édes lett, olyan vidám kis pofija van. :) Nem csodálom hogy a Kisgazdája nem bírt tovább várni. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki, nem csoda, ha kedvenc lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Eszter, Ivett, Irén nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...