Oldalak

2012. március 7., szerda

Első Buci fonalam

Szerintem kétfajta ember létezik: egyik, aki MÉG nem kötött Buci fonalból, másik, aki MÁR kötött belőle!!

A tréfát félretéve, annyira hihetetlen szépségű, kendőkötésre áhítozó fonalakat fest Bucilla, hogy borzasztóan nehéz nekik ellenállni, így természetesen én is elcsábultam. Ez a tüzes árnyalatú fonalcsoda lett az enyém (Bucilla fotója), amely kézzel festett, 100% merinó és 100 g/540 m:


Ilyen formában kaptam meg: 


Természetesen még fel kellett gombolyítani... Őszintén szólva, nem lett a kedvenc elfoglaltságom, de megérte a munkát...


Gombolyítva: 


Most már csak arra vár, hogy beteljesítse a sorsát, és Holden kendő legyen belőle.

12 megjegyzés:

  1. Látom te sem tudtál ellenállni a kísértésnek. Nagyon szépet választottál, bár nekem az összes tetszik, amit Bucilla fest. Azt hiszem lassan én is elcsábulok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom, sokáig ellenálltam, nézegettem a szépségeket, de nem rendeltem. Viszont most újra kacérkodom a kötéssel, szülinapom is volt, így hagytam magam elbolondítani.
      Nekem is tetszik szinte az összes szín, de most valami tüzesre vágytam! :)
      Csábulj csak, nem fogod megbánni!

      Törlés
  2. Isten hozott a táborban:-))) És a Holden is nagy kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Remélem, majd személyesen is látni fogod! :)

      Törlés
  3. Nem kétséges, hogy gyönyörű lesz! Jó munkát hozzá, aztán lássuk!:)

    VálaszTörlés
  4. Erre nagyon kíváncsi vagyok :)) Csodásan fest a fonal, szeirntem irtó szép kendőd lesz :))
    Ui: én MÉG nem kötöttem Buci fonalat, de MÁR van pár :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Kicsit félek belekezdeni, de már nagyon vágyom rá! :)
      Ui: na ugye, hogy igazam van?! :)))

      Törlés
  5. Kötöd már? :) Gyönyörű a fonal, remek a mintaválasztás, alig várom, hogy készen lássam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos még nem, van néhány futó projektem, azokat kellene befejezni... Remélem, azért nem nagyon sokára lesz kész...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...