Oldalak

2012. február 16., csütörtök

A nyerő páros (és egy meglepetés)

Szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki jelentkezett a virágos kitűzőkért indított játékomra, és külön köszönöm a dicsérő szavakat, kedves megjegyzéseket!! Hálás vagyok mindazoknak is, akik továbbvitték a játék hírét!

Nem gondoltam, hogy ilyen sokan megkísértitek a szerencsét, összesen 30-an jelezték a részvételüket, közülük 14-en még a Facebook-on is a blog követői. A rendszeres olvasók száma 71-re emelkedett, így lassan el kell gondolkodnom rajta (remélem), mi lesz a 100-as játék nyereménye! :D

Mivel a kiírás úgy szólt, hogy a Facebook-os követők dupla eséllyel játszanak, összesen 44 név került a kosárba.

Már kora reggel tűkön ültem, ki lesz a két szerencsés, de megvártam, míg a pártatlan kis Segítségem felébred, hogy Ő húzhassa ki a neveket. Igaz, meg kellett vesztegetnem egy kis zabpelyhes keksszel, hogy a fényképezéshez ülve maradjon! :D


Nem húzom tovább az időt, a horgolt kitűzők új tulajdonosai:

Zágonyi Zsuzsanna
Zsuzsa Feb 6, 2012 05:44 AM Hello, az 51. olvasód vagyok :-) Ezek a kedvenceim: 2,4,7
és
Sarkadi Nagy Eszter
wondrlanding Feb 6, 2012 06:15 AM Én is beszállok a játékba! Kedvencek: 3,4,5. Követlek, Fb-n már korábban. Blogra mindjárt kiteszem.


Mivel a sorsolás után láttam, hogy a 4-esből horgolnom kell még egyet, az 1-es és  6-os virág viszont kimaradt, megkerestem, ki szereti annyira a kék színt (mint én), hogy mindkettőt befogadná... Ő pedig a ráadás nyertes:

Kucsera Tímea Gabriella
Timici Feb 15, 2012 09:39 AM Szeretnék játszani!!!!! mindegyik kitűző szuper, de nekem az 1es, 5ös és 6os tetszik legjobban, imádom a kéket:)))) ujjaim keresztben:) és köszi a játékot!

Szívből gratulálok Nektek! Kérlek, írjátok meg elérhetőségeiteket a pinktulipmom kukac gmail pont com címre, hogy a nyereményeiteket elpostázhassam! 


12 megjegyzés:

  1. ó, DE JÓ NEKIK... GARTULÁLOK A NYERTESEKNEK!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a fiúka tetszik, ahogy kapargat a sors fatányérjában :) (ha már nem nyertem... ) :D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek. Édes nagyon a Kisfiad, azt se tudja melyikből húzzon előbb. :)

    VálaszTörlés
  4. De jó! De jó! Nagyon szépen köszönöm.:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek! Mielőbbi 100-as játékot! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm az ajándékot Neked is és az Aranykezű Kisfiadnak is! (már írtam egy kommentet, és eltűnt!ez a blogger megint vacakol!)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg??? Tényleg??? De jó, ez teljesen feldobta a kedvem, ami ez után a zizis hét után különösen jól jön. Köszönöm szépen Nektek!

    VálaszTörlés
  8. Úgy örülök, hogy ennyire örültök! :D
    Direkt nem akartam még írni Nektek, hogy ne vegyem el a felfedezés örömét! :D Remélem, ha megkapjátok, sem okozok csalódást!

    VálaszTörlés
  9. Megkaptam, most hozta a postás!!!!! Mindhárom gyönyörűséges! Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik!! Kicsit izgultam, hogy élőben is fog-e tetszeni... Viseld örömmel!!

      Törlés
  10. Hozzám most érkeztek a szépségeim:)Nagyon örülök nekik, olyan vidámak, frissek! Gyanítom, hogy az ikrek le akarnak majd csapni rájuk, de akkor sem kapják meg mindet! Nagyon köszönöm Nóri! És természetesen külön köszi a meglepetést;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon örülök, hogy tetszenek! Remélem, az a kis meglepetés valóban kárpótol a késlekedésért! Viseljétek örömmel! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...