Oldalak

2012. február 11., szombat

Kötünk-horgolunk ÉS MEGMUTATJUK!

Kötős-horgolós témában különösen szeretek szörfölni az interneten. Így találtam rá több olyan külföldi gyűjteményes oldalra is, ahol sok-sok kézműveskedni szerető ember munkája van összegyűjtve, és ahonnan át lehet kattintani az egyes blogokra is. Rengeteg nagyon jó blogra leltem így rá, csupa hasznos dologra, szépséges munkákra, és ingyenes mintákra.

Ezen felbuzdulva január elején új projektet indítottam útjára, de bejegyzést nem akartam írni róla, míg meg nem néztem, egyáltalán tetszik-e a leginkább érintetteknek. Nem volt túl hosszú a tesztidőszak, de reményteljesnek mondható a dolog.

A projekt neve: Kötünk-horgolunk ÉS MEGMUTATJUK! 
Logója: 


Leírása: linkgyűjtemény, amelyben bárki megmutathatja köteményeit-horgolmányait. Így egy helyről, mintakép alapján sok-sok ember szépséges munkáihoz lehet könnyedén eljutni.
  • Ingyenesen lehet linkelni saját blogot, Picasa képtárat, Ravelry projektet, vagy akár Facebook képtárat is. 
  • A saját linkek száma, a téma és a készítés időpontja kötetlen.
  • Időnként lesznek tematikus gyűjtemények is elindítva, pl. húsvéthoz vagy karácsonyhoz kapcsolódóan. Az első tematikus gyűjteményben pl. 11 db csodálatos Maluka kendőt lehet megcsodálni.
  • A jobb oldalsávban részletes útmutató írja le lépésről lépésre a linkelés menetét. 

Csatlakozzatok Ti is bátran akár frissen, akár régebben készült munkáitokkal, hogy minél többen megismerhessenek Benneteket!

    2 megjegyzés:

    1. Ennyit a megfigyelőképességemről. :)
      Remek ötlet.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. A logóra gondolsz? Igen, kiraktam már egy ideje.. :D :D Köszönöm Szilvi, örülök, hogy tetszik!!

        Törlés

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...