Oldalak

2012. február 6., hétfő

Játék virágos kitűzőkért!

Úgy terveztem, hogy ha a rendszeres olvasóim száma eléri az ötvenet, meglepetésszerűen kisorsolok közöttük valamit. Aztán mégiscsak úgy gondoltam, hogy meghagyom az esélyt másoknak is a nyerésre, sőt, rögtön ketten is szerencsések lehetnek! Mindkét nyertes 2 db nagy és 1 db kicsi kitűzőt választhat!


A játék menete: 
  • Hagyj megjegyzést ennél a bejegyzésnél, és írj három számot, két nagy, ill. egy kicsi kitűzőt válassz! (Itt írj a blogon, ne a Facebookon!)
  • Légy rendszeres olvasóm, de nem feltétel, hogy Facebook követőm is legyél, ha mégis, dupla eséllyel játszol! :) 
  • Nem feltétel, hogy megoszd a játékot, de természetesen megköszönöm, és örülök neki!
A játékra jelentkezni február 15., szerda éjfélig lehet!


32 megjegyzés:

  1. Hello, az 51. olvasód vagyok :-) Ezek a kedvenceim: 2,4,7

    VálaszTörlés
  2. 4,5,3,ezt majdnem elfelejtettem!!

    VálaszTörlés
  3. De jó, lehet játszani! Szépek a kitűzők, 3,4,6 ezeket választanám :)

    VálaszTörlés
  4. 2-6-7
    Hurrá,imádom a játékokat:-)

    VálaszTörlés
  5. 2,6,7 :) 15-én van a szülinapom ;)

    VálaszTörlés
  6. Én is beszállok a játékba! Kedvencek: 3,4,5.
    Követlek, Fb-n már korábban. Blogra mindjárt kiteszem.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik minden színkombináció.
    Bár éppen most nyertem Arszinál, jövök ide is játszani. :)
    És csak most vettem észre, hogy nem voltam feliratkozva az olvasóid sorába, pedig rendszeresen idekukkantgatok ám!

    VálaszTörlés
  8. Hááát, nagyon ügyes vagy! :) okvetlenül játszom, és megy a like is! :)
    Kedvencek: 2,7
    Puszi!

    VálaszTörlés
  9. Jövök jövök! 5,6, 2 a nyerőszámok :)

    VálaszTörlés
  10. Csudaszépek! Az én szerencse(?)számaim: 3,5,7.
    És az ujjak keresztben! ;)

    VálaszTörlés
  11. 1,4,7 az én szerencseszámaim Szurkolok mindenkinek leginkább magamnak:)

    VálaszTörlés
  12. 3, 4 és 7, ezekért játszanék :)

    VálaszTörlés
  13. már megint dönteni kell... ;) tök jók a színek... nem tudok csak hármat választani, ezért: 1,3,5,6 :)

    VálaszTörlés
  14. 3, 6, 7 - de mindegyik szuper! :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon aranyosak a kitűzőid. Beszállok én is a játékba. Nekem a kedvenceim:2, 4, 7

    VálaszTörlés
  16. 6, 7, 2 a három kedves darab számomra. Reklámozlak az oldalamon: http://maminyomdokaiban.blogspot.com/ és köszi a lehetőséget. Én is horgolok. :)

    VálaszTörlés
  17. Szia, Nekem mind tetszik de a 4, 5 és 1 a kedvenc! :D

    VálaszTörlés
  18. Játszom én is:-)) Csodásak! A választásom 2,5,6

    VálaszTörlés
  19. Már rég több mint 50!
    Jelentkezem játékra.2,4,6

    VálaszTörlés
  20. 2,4,5 - Nagyon szépek a virágaid! :-)

    VálaszTörlés
  21. Ó, pont tegnap jelentkeztem be hozzád rendszeres olvasónak :-) a számaim: 1,5, 7 - de mind nagyon szép!

    VálaszTörlés
  22. Szeretettel üdvözlöm a régi és az új olvasókat is!
    Nagyon-nagyon örülök, hogy ennyien játszotok, és tetszenek Nektek a kitűzőim!!!

    VálaszTörlés
  23. Szia, nagyon szépek a munkáid :)
    1,4,5-ért szorítok :) köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Játszom én is.
    Gyönyörűek a kitűzőid!:)
    Számaim: 3,6,7 :)

    VálaszTörlés
  25. Szeretnék játszani!!!!!
    mindegyik kitűző szuper, de nekem az 1es, 5ös és 6os tetszik legjobban, imádom a kéket:))))
    ujjaim keresztben:) és köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  26. De cukik! Szeretnék játszani! :-) Még nincs tőled relikviám. :-) 2,4,7.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...