Oldalak

2012. január 17., kedd

Téli sapka gyémánt mintával

Már jó ideje szerettem volna megmutatni az én téli sapkámat is, de a fényviszonyok miatt csak most sikerült úgy lefotózni, hogy a fényképeken a minta rendesen látható legyen.

A relief pálca használatát akkor szerettem meg, amikor a férjem sapkáját horgoltam, így olyan mintát kerestem a sajátomhoz is, amiben ez használatos. Az ingyenesen letölthető angol leírás csak szöveges, és elég bonyolult, piszokul nehéz volt az alapján dolgozni. Aztán szerencsére találtam egy blogot, aminek a segítségével már könnyen túljutottam a nehézségeken, és viszonylag gyorsan (mármint magamhoz képest) el is készültem vele.

Annyira szépséges lett, hogy teljesen bele vagyok szerelmesedve... :D



Minta: Diamond Ridges by Kristy Ashmore
Fonal: Barka Mosó Masa (83 m/50 g, 100% superwash merino gyapjú)
Tű: 5 mm és 4 mm

13 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy!!!!És nagyon Szépséges a sapka. :)

    VálaszTörlés
  2. Jogos szerelem! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett így világosba meg annyira jól kiadja a mintát ugye te is ebbe jössz majd? Kötelezővé teszem hogy mindenki abba jöjjön amiket készített mostanában :)

    VálaszTörlés
  4. rojalka, Tündérviola, köszönöm szépen! :)
    arszi, igen, ebben megyek, sőt remélem, hogy mellé egy kész SBS-t is magamra fogok kanyarítani?! :DDD

    VálaszTörlés
  5. Nóri, még mindig nagyon-nagyon tetszik a sapkád! Használd egészséggel! :)
    Én nem tudom mibe megyek majd, ugyanis amit most csinálok, addigra már nem lesz nálam (remélem!!!) - de ugye azért nem leszek kiközösítve?!? ;)

    VálaszTörlés
  6. Orsi, köszi! :) Háááát, ha a szép All Shawl kendődet elhozod, egye fene, megbocsájtunk! ;)

    VálaszTörlés
  7. Jogos a szerelem, nagyon szuper sapit sikerítettél!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz a sapkád, Nóri! Ilyen reliefeket még sosem horgoltam, de egyszer kipróbálom én is - ha már azt mondod, hogy annyira jó :)

    VálaszTörlés
  9. Eszter, köszi szépen!! Tényleg ki ne hagyd! Nekem ezzel a pálcával lesz még projektem, az tuti biztos!!!

    VálaszTörlés
  10. Nekem is nagyon tetszik! Épp most néztünk a youtube-on egy videót a természet számairól, és a sapka spirálisainak lefutásai annyira beleillenek! :)))

    VálaszTörlés
  11. nagyon szépséges lett! gratula!!!

    VálaszTörlés
  12. Szilvi, köszönöm! :) Megkerestem, melyik videót nézhettétek meg, és igen, nagyon beleillenek! A természet csodái...
    Timici, köszönöm Neked is! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...