Oldalak

2011. december 18., vasárnap

Téli sapka relief pálcákkal

Ma hajnalban befejeztem a férjem sapkáját is, éppen időben, most fordul igazán téliesre az idő. 

A mintát Monánál láttam először, aki a kislányának készítette el ezt a mutatós fejfedőt. Reméltem, hogy a férjemnek is tetszeni fog, mert nem mindig egyezik az ízlésünk, de azonnal igent mondott rá. Mona nagyon kedves volt, a rajzos leírást azonnal a rendelkezésemre bocsátotta. 

Kicsit tartottam a relief pálcától, a rajzos leírások és a videók alapján is kicsit bonyolultnak tűnik, de sokkal egyszerűbb elkészíteni, mint bárki gondolná. Viszont megint belefutottam a méretezés problémájába, kétszer bontottam, mire jó lett, most túl nagyokat horgoltam... Még 10-20 sapka, és biztosan belejövök... :)




Minta: Lucasapi
Fonal: Barka Mosó Masa (83 m/50 g, 100% superwash merino gyapjú)
Tű: 5 mm és 4 mm

8 megjegyzés:

  1. Mosó Masa? Szuperfonal! Nekem is tetszik ez a sportos sapka.

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett!!!! viselje férjurad egészséggel!

    VálaszTörlés
  3. Tök jó lett! Nagyon feldobja az alján az a fehér sáv! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok! :)

    Nagyon örülök, hogy a férjemnek is tetszik, bár ettől is viszket a feje... Ezek szerint nemcsak az akril fonalra, hanem sajnos mindenre érzékeny. Becsületére legyen mondva, ettől függetlenül hordja, hálistennek végleg vége az "én nem veszek fel sapkát" korszaknak.

    Az meg nekem jó érzés, hogy ha az előző sapkáját melléteszem, szemmel látható a minőségi javulás is! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett olyan klassz szabályos:) mindenhol nagyon szépen adja a mintát is ügyi vagy !

    VálaszTörlés
  6. Very cool one! I like it a lot

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...