Oldalak

2011. december 6., kedd

Baglyos sapka-sál szett

Ma végre teljesen elkészült a kisfiam baglyos téli sapija és a hozzávaló sál is. Finom, puha, meleg, mosógépben is mosható gyapjú fonalból horgoltam, így nem félek, hogy fázna majd a hidegben.

A sapkával volt munkám rendesen, mert a mintához képest nagyobbra volt szükség, és ehhez sokat kellett a gyerkőcre próbálni. Ezt ő rettenetesen utálta, pillanatokra volt hajlandó viselni mielőtt letépte magáról, ezért első nekifutásra kicsire sikeredett. Az eredeti minta fülvédő részével és megkötőjével sem voltam elégedett, így azokat módosítottam. 

Másodszorra már megfelelő volt a nagysága, de a bagoly füleit nem tudtam bemérni, mert őkelme gyorsabban fut, mint egy gepárd... :D Na, de végre ma a fülek is a sapira kerültek, így befejezettnek nyilvánítottam a projektet.

A sál ugyanazon minta alapján készült, mint az őszi, mert ez a forma nálunk nagyon bevált.





Minta:
sapka: Boy's Owl Earflap Hat in Green and Black by Janet Spirik, módosítva
sál: Crochet Baktus by Helda Panagary
Fonal: Barka Mosó Masa (83 m/50 g, 100% superwash merino gyapjú)
Tű: 5 mm

7 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti lett! Tetszik a fülmegoldása is, már ami látszik belőle:o)

    VálaszTörlés
  2. nagyon tuti lett, olyan édesen mutat, föleg a kispasin!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki lett ez a szett :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon helyes a sapi és a kisfiad is:)

    VálaszTörlés
  5. Cuki házigepárd! ;) Hátha nem fut majd olyan gyorsan csütörtökön, hogy jobban megszemlélhessem...! Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett és annyira szépek a színei nálunk is kék gyerek van :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen lányok! ♥
    Szerencsére szereti hordani, és teszteltem, tényleg jó meleg! :D Tudom elfogult vagyok, de tényleg annyira cuki benne!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...