Oldalak

2011. október 2., vasárnap

Zsákbamacska

Tegnap volt Debrecenben a várva-várt kötős-horgolós találkozó, ami nagyon jól sikerült! Külön bejegyzésben számolok majd be róla, mert az ott készült képeket még egyeztetem a résztvevőkkel.

Addig is megmutatom, mit tartalmazott az én kis ajándékom, zsákbamacskám, amelynek új tulajdonosa Gabi. (Enyhe szívinfarktus kerülgetett, amikor láttam, hogy az én munkám az Övé lett, mert ugye egy fonalboltos sok gyönyörűséget lát, és azonnal tudja mi a szép és a jó!)

Készítettem egy kitűzőt, egy könyvjelzőt és egy öko-szatyrot, mindegyiket virágos díszítéssel, világoslila, fűzöld és fehér színekből. Igyekeztem a csomagolást is ehhez igazítani. Hasonló kitűzőt már sokfelé láttam, minta itt; a könyvjelző ötlete Esztertől származik,  az öko-szatyor eredetije pedig Marcsimaminál található.











9 megjegyzés:

  1. Még egyszer köszönöm a meglepit Nóri, a könyvjelzőt már használatba is vettem. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is ötletes darabok, és a kivitelezése is nagyon szép!!!

    VálaszTörlés
  3. Gabi, használd olyan örömmel mindegyiket, amilyennel én készítettem! A hibákat meg ne vedd észre! ;-)

    Vica, Kriszta, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon mutatós macsekot készítettél, a nap folyamán többször is oda-odatévedt a tekintetem a Gabi kitűzőjére. Bennem még mindig zsong a sok élmény, és az izgalom maradéka. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépeket csináltál, és nagyon örülök, hogy találkoztunk!

    VálaszTörlés
  6. Irenka, Eszter, nagyon köszönöm! Nagyon-nagyon örülök, hogy megismertelek Benneteket!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Egyre jobban sajnálom, hogy nem lehettem ott, de elhatároztam, hogy végiglátogatok minden résztvevőt GumiPók listája alapján.
    Így találtam ide is, jövök máskor i!

    VálaszTörlés
  8. Adél, nagyon örülök, hogy itt vagy! Remélem, a következő alkalommal személyesen is találkozunk! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...