Oldalak

2011. október 11., kedd

Őszi-tavaszi autórátétes fiúsapka

A kötős-horgolós találkozón akkora lendületet és energiát kaptam (köszi lányok!), hogy még aznap délután hozzákezdtem ehhez az őszi-tavaszi sapihoz, és a felét meg is horgoltam. Aztán másnap elkészült a másik fele is, de közben azon gondolkodtam, hogyan kellene az én autómániás kisfiamnak személyre szabni a fejfedőt. 
 
Keresgéltem az interneten minták után, és ez az autós rátét tetszett meg a legjobban. Miközben készült, a gyermekem simogatta, szeretgette, a kerekeit rakosgatta, úgyhogy tudtam, jól választottam. :)

Egy sálat is szerettem volna hozzá, de nem hagyományosat, hanem háromszög alakút. Kedves kötős-horgolós barátnőm javaslatára ennek a baktusnak a mintája alapján dolgoztam, persze kisebb méret készült a kicsi fiúnak. 

Nagyon örülök neki, hogy mindkettőt szívesen hordja-viseli! 
 
(Remélem, hogy az ősz kitart még egy darabig, mert a téli szetthez való fonalak még csak most vannak beszerzés alatt... Hajrá ősz!!!!)




8 megjegyzés:

  1. A csoportban már megjegyeztem, de kerüljön ide is egy ujjongó komment: szuper lett, igazán nagyon jól sikerült és ezt a kék-barna párosítást pedig különösen szeretem!
    Nagyon édes (benne) a kissrác! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a dicséretet! Jaj, már megint belepirultam... :)

    VálaszTörlés
  3. Azt a jó kis nevetős képet is feltehetted volna, olyan helyes. :) Nagyon jól sikerült a sapid/sálad! És nekem is nagyon tetszik a barna-kék, igazán férfias.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos! A kisfiú és a sapka is. :)
    És nekem is bejön ez a kék-barna.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper, igazi kispasis szettet készítettél a tündérmanódnak! És ezek a szempillák...! :)

    VálaszTörlés
  6. Jól esik a sok elismerés, nem mondom... Köszönöm mindenkinek! :)
    Ha tudnátok a barnát mennyire nem szerettem...
    Aztán jött egy pasi gyönyörű barna szemekkel, aztán még egy... :D

    VálaszTörlés
  7. A barna szemek és a barna kisautók ellenállhatatlanok. :o) Elmentem jövőre. :o)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...