Oldalak

2011. október 4., kedd

Kötősök és horgolósok találkozója - Debrecen, 2011. október 1.

Múlt héten szombaton résztvevője voltam a korábban beharangozott debreceni kötős-horgolós találkozónak. További résztvevők abc-sorrendben: Ági, Erika (neki nincs blogja) Eszter, Eszter, Éva (ő sem blogol) GabiIrénKrisztaOrsiSzilvi.

Egyszerűen fantasztikus volt! Nagy élmény volt megismerkedni személyesen is azokkal az emberekkel, akikkel korábban csak az interneten voltunk kapcsolatban, illetve megcsodálni azokat a gyönyörűséges kézimunkákat, amelyeket eddig csak a blogokból ismertünk.

Rettenetesen izgultam, de nemcsak én csodálkoztam rá arra, hogy alapvetően zárkózott emberek (pl. én) mennyire hamar egy hullámhosszra tudnak kerülni egy közös hobbi ürügyén... Fogalmazhatnék úgy is: ez nem közös hobbi, hanem közös életforma. :)

Volt ismerkedés, zsákbamacskahúzás, finomságok falatozása és közös kötés-horgolás! :) Sok új információval gazdagodtam (hasznos volt jegyzetfüzetet vinni), és rengeteg energiát kaptam az elkövetkezendő időkre. Megismerhettem, milyen az igazi minőségi munka és a szerény profizmus.

A fényképek minőségéért elnézést, nem vagyok egy fényképész-bajnok, de már dolgozom rajta... :)

Köszönet lányok az élményért!




 

Az én zsákbamacskámat Irén készítette, egy ilyen csodálatos, pihe-puha nyakmelegítő büszke gazdája lehettem!



Kriszta pedig ezekkel a szépséges, papírfonással készült cserépben lévő horgolt virágokkal lepett meg!


5 megjegyzés:

  1. A képek nagyon jók lettek, köszönjük neked! És örülök, hogy személyesen is megismerhettelek! ♥

    VálaszTörlés
  2. Kész fotóriporter vagy, Nóri!! Jó volt ismét megnézni a képeket! Aztán megint... aztán megint... Mindig felfedezek valami újat rajtuk ;)

    VálaszTörlés
  3. Eszter, Orsi, nagyon kedvesek vagytok! :) Örülök, hogy a kötős-horgolós barátnőtök lehetek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy megismerhettelek, és hogy jól érezted magad! A macskát viseld egészséggel, jó érzés, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. szuper lehetett, mennyis sok szépséges dolgot vittetek!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...