Oldalak

2011. szeptember 14., szerda

Valami készülőben... 4.

Jelentem, az SBS-láz engem is megfertőzött. Hiába tetszett másoknál, amiket láttam, nem akartam meghorgolni, nem és nem. De úgy látom, aki horgolásra adja a fejét, előbb-utóbb beadja a derekát, és elkészíti ezt a gyönyörűséges kendőt. 

A nagy projektekkel lassan haladok, de szeretném megmutatni, hogy már kb. a harmadánál járok. Minden nap horgolok egy-két sort, egy hónapon belül remélem, kész lesz. Pontos adatokkal a végén szolgálok!

5 megjegyzés:

  1. Igen, aki horgol és netezik, előbb-utóbb úgyis elkészíti. :)
    Én se akartam, de csak felkerült a listámra több 'korábban nem tervezettel' együtt. Fonalam még nincs hozzá, de szerintem hamarosan körülnézek a boltban.
    Amúgy gyönyörű kendő, igazi klasszikusnak nevezném.

    VálaszTörlés
  2. Jól mondod, igazi klasszikus, amitől valahogy nem tud szabadulni az ember! :)

    Horgolni sem nehéz, és hamar megjegyezhető a minta. Remélem, a Tiedet is látjuk nemsokára! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez pont így van, én is hónapokig kerülgettem s végül meg sem álltam egy darabnál :) Nagyon szép lesz a tied is, s akár egyenkendőnek is használhatjuk majd :D :)))

    VálaszTörlés
  4. :)) Ma kaptam 4 nagy gombóc kékesszürke fonalat! Nem kérdés, mi lesz belőle! :))

    VálaszTörlés
  5. De jó, hogy Te is elkezded! Én is szeretem a kékesszürkét, biztosan nagyon szép lesz!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...