Oldalak

2011. szeptember 12., hétfő

A horgolás nemzetközi világnapja

Szeptember 12. - a horgolás nemzetközi világnapja. Első alkalom, hogy megünnepeltem, de nem az utolsó...

Ünnepeltem, mert a horgolástól sok mindent kaptam, és cserébe nem kért mást, csak horgolótűt és fonalat.
Tanultam tőle kitartást, türelmet, odafigyelést, újra előhozta a kreatív oldalamat, és a vidám színek szeretetét.
És ami még fontos: kaptam tőle rengeteg kedves ismerőst és leendő barátot az interneten.

Köszönöm...


Kiegészítés: a nagyinégyzet megnevezése: Jackie's Heart Granny Square, a leírása ITT található.

3 megjegyzés:

  1. Olyan szépet írtál, én is pont így érzek! :)

    VálaszTörlés
  2. Nahát, tegnap volt? Nagyon bájos az a szívecskés nagyinégyzet, lehetne a világnap logója.

    VálaszTörlés
  3. Köszi Ivett, örülök, hogy Te is így vagy vele! :)
    Szilvi, szerintem is tökéletes választás lenne... Sajnos ez nem az én mintám és munkám, a neten találtam, de tervezek vele egy babatakarót készíteni, annyira megszerettem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...