Oldalak

2011. szeptember 18., vasárnap

Első sáltűm

Nemrégiben, amikor horgolás közben magamra próbáltam az első kendőmet, rájöttem, hogy a viseléséhez sáltűre is szükségem lesz. 

Egyik kedves kötős-horgolós ismerősöm hívta fel a figyelmemet Kricsár Annamária kézművesre, aki szépséges, egyedi réz ékszereket készít, többek között sáltűket is. Felvettem vele a kapcsolatot, és a múlt héten meg is érkezett az én csodálatos, első szerzeményem!

Aki ilyet szeretne, leírom az adatait: sötétre van antikolva, több rétegben, vastagon le van lakkozva, a hossza 4,5 cm, szélessége 2,2 cm, tűje 6,3 cm. A fénykép Ancsa tulajdona, én majd használat közben készítek róla képeket!


Felhívnám a figyelmet Ancsa Meska-boltjára is, ahová gyakran érdemes benézni, szinte naponta születnek az újabb és újabb, szemet gyönyörködtető alkotások!

És hogy el ne felejtsem, Ancsa a blogján játékot hirdetett:
A játék díja: 3 db kézzel készült, egyedi ékszer
A jelentkezés határideje: 2011. szeptember 26.
További részleteket lásd ITT!



3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz sáltű, de mindenképpen szeretném látni használat közben is! :D

    VálaszTörlés
  2. Lassan, de biztosan készül az SBS-em hozzá! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm az ajánlást:) Én is kíváncsi vagyok, milyen kendő fog születni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...