Oldalak

2011. augusztus 1., hétfő

Virágos ékszerek feketében

A legjobb barátnőm igazán türelmes... Több mint fél évet várt az általam ígért két ékszerszettre... Bár ha jól meggondolom, végül is majdnem 20 év áll mögöttünk, mi az a fél év ahhoz képest?! :D

Elsőként a fekete virágos szettről néhány szó: 

A Horgo-blogon tavaly augusztusban láttam meg a Piszke anyóca által készített nyakpántot, és azonnal tudtam, hogy egyszer én is el fogom készíteni. A leendő tulajdonos feketében kérte, ünnepi viselethez szánta kiegészítőnek. Készítettem hozzá karkötőt és fülbevalót is, de megállapítottuk, hogy együtt hordva sok lenne, a fülbevalót érdemes variálni egyszer a nyakpánttal, máskor a karkötővel.

Kiegészítés: a nyakpánt és a karkötő igényel egy kis keményítést, hogy a szirmoknak legyen tartása, a fülbevaló még egy kicsit többet.





Köszönöm G., hogy vállaltad a modellkedést!

2 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon szép lett,én is nézegetem már egy ideje..:)Talán majd egyszer..

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :)
    A virágok hamar megvannak, azt egyenként is csinálhatod, mikor éppen arra van kedved, de nekem az eldolgozás, és az összeállítás a halálom, remélem, neked nem... :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...