Oldalak

2011. augusztus 1., hétfő

Merészen piros ékszerszett

Az előző bejegyzésben említettem, hogy két ékszerszett készült a legjobb és legtürelmesebb barátnőnek a földön. :)

Ezt a piros színt én választottam, mert ha G.-re bízom, nem biztos, hogy magától bevállalja. Pedig ő egy igazán vagány csaj, és nagyon illik hozzá. Egy interneten korábban látott mintát variáltam meg kissé, illetve ott csak nyaklánc volt, de én készítettem karkötőt és fülbevalót is hozzá.

Elkészíteni borzasztóan egyszerű, de borzasztóan pepecselős is - legalábbis nekem, rájöttem, hogy úúúútálok az eldolgozással bíbelődni -, horgolj rengeteg kört, kettőt-kettőt fordíts és varrj össze, aztán fűzd fel, közben gyöngyökkel bolondítsd meg!





Köszönöm G., hogy vállaltad a modellkedést!

4 megjegyzés:

  1. Megérte bíbelődni vele, mert nagyon nagyon jó lett mindkét szett!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :D
    Így visszanézve, a pirosba nem biztos, hogy mégegyszer belekezdenék!

    VálaszTörlés
  3. De jó,ilyet én is készítek magamnak,köszi az ötletet!:)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy tetszik! Mutasd majd meg, jó? :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...