Oldalak

2011. augusztus 8., hétfő

Lótuszvirág

H., Neked ajánlom e virágot sok szeretettel!

Hogyan készült:

Ajándékba szerettem volna egy szép lótuszvirágot készíteni. Kutattam az interneten minta után, és ilyen még nem volt, de csak egyetlen egy igazán szépet találtam. Meghorgoltam, de őszintén szólva, akárhogyan igyekeztem, elég csúnya lett, mert a levelei 4-5-7 ráhajtásos pálcákból álltak, és nem álltak szépen össze, hanem hánykolódtak jobbra-balra, jó nagy lyukakat hagyva.

Csalódottságomban összeszedtem minden eddigi - sok gyakorlásból eredő, mégis elég csekély - tapasztalatomat, és saját mintát alkottam. Nekem tetszik a végeredmény.



8 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik a végeredmény!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm neked is, Kriszta!! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen Gréti!
    Úgy örülök, hogy tetszik Nektek is! Mindig egy kicsit félve mutatom meg a műveimet, de kezd nőni az önbizalmam általatok! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett, tetszik a szine és a formája is, ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...