Oldalak

2011. július 11., hétfő

Első horgolt alkotásom: babatakaró

A horgolás örömeit nemrégiben fedeztem fel.

Egy nagyinégyzetes takaróba szerettem bele az interneten keresztül :), azonnal éreztem, hogy nekem is (pontosabban a kisfiamnak) mindenképpen kell egy ugyanolyan. Mivel nem volt "bérhorgoló" a környezetemben, ezért kénytelen voltam ugyancsak könyvekből, illetve a netről elkezdeni tanulni a horgolás csínját-bínját.

Nagyon élvezem a tanulás minden percét, még a bénázásokat és a visszabontásokat is, mert mindig látom a fejlődést. Imádok horgolni, na! :)

A babatakaró:

Mivel találtam itthon maradék fonalat, nem sokkal a "szerelembe esést" követően hozzá is kezdtem a horgoláshoz. Szerencsére elég hamar ráéreztem az ízére, de már munka közben rájöttem, hogy nem mindig egyformán horgolok, hol szorosabban, hol lazábban. 

Blokkoláskor ezért eléggé ki kellett nyújtanom, hogy mindenhol közel egyforma legyen, de így sem lett tökéletes. Illetve mivel elég szellősre-lyukacsosra sikeredett, a melegítő funkcióját el is veszítette. Azért megállapítottam, hogy első alkotásnak mégsem lett olyan rossz. 

A szálak eldolgozása még mindig hiányzik, de lehet, hogy így marad, emlékbe magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...