Oldalak

2011. július 18., hétfő

Amigurumi katicabogár

A babatakaró után a legjobban amigurumi figurákra vágytam. Szerettem volna a kisfiamnak mindenféle tarka csacskaságot készíteni. Elég hamar rájöttem, hogy az amigurumik készítése nem olyan könnyű, mint amilyennek látszik.

A japán újságok mintáinak és elkészítési útmutatóinak megfejtése szerintem új tudományág :D, na jó, csak viccelek, de azon túl is van ezerféle apró fogás, amit csak sok-sok horgolás közben, és tanácsadó blogok olvasása után (kivéve, ha van egy horgolni tudó jóasszony a közelben, akit állandóan zaklathatunk a kérdéseinkkel :D) lehet elsajátítani.

Az amigurumik gyártását jegeltem egy időre, amíg tényleg belejövök a horgolásba, de ezt a viszonylag könnyű katicabogarat nem tudtam kihagyni. Ajándékba készült, a szülinapos örömmel fogadta, nekem meg újabb sikerélményem született!




5 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...